2009-10-24

Nu har jag nästan packat klar allt. Har städat mitt rum också! Ni fattar inte hur glad jag är att vi ska åka till Cypern, jag kan seriöst få ryck lite då och då. Sen vill jag säga lycka till, till Ronja! Dom ska ha tävling, kommer inte ihåg om det var idag eller imorgon. Men om det var idag så skulle hon komma och hämta min overall. För dom har också slagits ihop med Håbo Gymnasterna. Så då har inte alla BGK overaller. Men nu ska jag titta på tv, jag kommer förmodligen blogga ganska mycket imorgon. Men bara så att alla vet så kommer jag blogga under resan. Det finns tillgång till dator vid receptionen! Ni får ha en trevlig lördags kväll så hörs vi imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0