SJUUUUUUUUUK

HEEEEEEEEEEJ

Neeeej, jag vill inte bli sjuk nuu!! Hoppas verkligen att det är sprutan som har drogat mig såhär! För hon som tog sprutan sa att man kunde få biverkningar av den.. Så vi får hoppas att det är den som kommer nu! Jaja, jag åkte till skolan idag. Mådde bra på morgonen men efter en timme i skolan började jag bli jätteee trött, ont i huvudet också! Så jag gick hem och hemma ligger halva familjen i sängen och inte mår bra! Vi tror att det är sprutan.. Den ända som jobbar idag är pappa, men egentiligen mår inte han heller bra! Det här är inte kul. Jag har ju barngympan idag också.. Emelie du får ta dom själv, jag orkar inte.. Orkar ingenting! BAAAAAAAAAAAJJJSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0