I'm not an actor, I'm not a star

HEEEEEEEEEEEEEJ

Idag har det varit upp och ner med vädret, jag som hade tänkt att bli skitbrun nu sista dagen, men så blev det ej! Men lite färg fick jag allt nog. På morgonkvisten SPÖ regnade det! Det var ett minus. Det ska tydligen bli fint väder nu när vi ska åka hem! Känns lite sådär.. Ikväll ska vi äta ute, sen blir det Teen Idol på scenen. Sen den sena showen kommer det vara ABBA låtar. Så det ska bli kul! Jaha, det här var sista dagen på en underbar vecka i Cypern, (Ayia Napa). Det har varit mycket trevligt, men vädret kunde vara bättre, som ni kanske märkt! Imorgon går bussen kl 12.05 från hotellet, flyget vet jag inte riktigt när det går, men vi ska landa kl 6 på Arlanda. Så när jag kommer hem blir det sängdags, så jag orkar skoldagen! PUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0