Hundvakt

Hej på er!

Idag på morgonkvisten så fick vi hem 2 par hundar som är sötast i hela världen. Vi ska passa dom i 3 dagar, så det ska bli kul! Får vi känna på lite hur det är att ha hund. Dagen har varit ganska skön, nästan inga ''riktiga'' lektioner, var mest egetatbete! Men det är skönt, så det gjorde inte mig något. Fick sluta ungefär 40 min tidigare idag, alla vet typ inte varför men lärarna sa att vi fick sluta, men det kanske berodde på att vi bara hade 1 lärare idag + 3 vikarie. Men dom gills inte! Ikväll ska jag på möte angående lilla lucian. Barngruppen ska också ha lucia, så jag och Emelie har bestämt att dom ska vara pepparkakor. Dom kommer vara så sööta! Nu har jag entligen fixat maddrass till i helgen, fick sova med Madde. Hon har dubbel, så tack Maggan ;) Nu ska jag snart gå ut med dom små liven, så vi hörs imorgon! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0