Höga förväntningar!

Hej på er!

Nu på morgonkvisten så har jag för det mesta tagit det lungt, sedan har jag varit på SATS med min bror, han ska börja träna! Så jag kom inte hem för så länge sedan. Snart serveras det lunch här hemma! Jag har inga stora planer inför dagen, men det är trännig ikväll! Vi måste verkligen köra hårt nu innan vi åker till Halmstad! Jag har så höga förväntningar så att jag nästan spricker! ´Hoppas att det kommer gå bra med tävlingen och att vi kommer ha KUL! Det är viktigast. Ska snart ringa Ronja om hon vill sova hos mig, det var ett tag sen säger vi! haha. Snart måste jag sätta igång med jobbandet. Ni får ha en bra dag så kanske vi hörs efter träningen!



Här är en bild på när vi tog guldet på Trazan Trupp Cup. Hoppas det går såhär bra i helgen!

//vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0