Hemma från en härlig vecka på Cypern!

HEEEEJ

Första dagen efter lovet, då jag var på Cypern! Ganska seg dag blev det, men vi kom hem kl 9 igår kväll så det är inte så konstigt! Jag har inte packat upp alla kläder än men jag orkade inte ´göra det igår, tyckte att det var bättre om jag skulle sova eftersom jag är flygrädd, och inte kan sova på flygplan! Jag måste bara säga igen att det har varit en underbar vecka på Cypern! Oavsett vädret, men det har ju ändå varit varmt! Mammas och pappas kompis familj skulle också åka till Cypern, samma hotell. Men samma dag som vi skulle åka så vart deras son sjuk. Han hade feber och bara låg och skakade! Så dom ringde en doktor och frågade hur dom skulle göra, han tyckte ínte att dom skulle åka för att han kunde bli dåligare.. Sen när vi var nere på Cypern så visade det sig att han hade svininfluensan, så  det var bara tur att dom inte åkte med, för då hade han kunnat smitta alla på flygplanet! Nej, nu måste jag packa ur resväskan och plugga! PUUUUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0