Har inget för mig idag

Godmorgon kan jag faktist säga nu!

Kvällen igår blev inte så lyckad, vi skulle kolla på Idol men vi somnade i mammas och pappas säng! Vi kollade där för jag har ännu inte fått en tv i mitt rum. Jag tror vi han kolla på 3 st innan vi slocknade till.. Det jobbiagaste var att vi inte hade fixat sängen än så vi var tvungna att gå ut till garaget och hämta sängen, det var vääldigt surt! Men jag måste bara tillägga att jag sov skönt! Vet ni vem som åkte ut igår? Jag tror att det var Eddie. Jag vill inte att Tove eller Erik ska åka ut, för dom är bäst. Ikväll blir det bara en hemma kväll antar jag! Känner inte för att träffa någon.. Imorgon ska jag och mamma in till stan! Ska köpa jeans och annat. Bilder kommer läggas ut! Nu ska jag fortsätta äta min glass som jag nyss påbörjat igen! :) PUSS


Bild från Cypern 09

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0