FASHION IS NOT STYLE

HEEEEEEEEEJ

Yeeees, jag var bara sjuk i en dag! Jag är hemma idag bara för att vila upp mig lite, dagen igår går inte att beskriva hur dåligt jag mådde.. Så vi får hoppas att jag blir fult frisk nu, för jag har varit lite dålig till och från, så hoppas att den här förkylningen har gjort satt jag har blivit heeeelt frisk. Jag har precis ätit lunch nu, det blev rester från i söndags! Thai mat. Gott! Idag blir det väl en lika seg dag som igår, nu på morgonen så har jag kollat på Sunes sommar! Vi har den videon.. Haha! Den är skitbra! Får väl se om det blir en till film.. Senare ska jag kanske städa mitt rum? Skulle behövas, men tror inte att jag orkar.. På söndag så kanske jag och mamma ska åka in till stan och kolla på Cheap Monday jeans! Behöver nya. Inte för att jag tror att hon tycker att jag behöver det men det tycker jag! Träningslägret gick bra,  Efter 7 timmars träning blev jag nog allt slut. Vi gjorde inget speciellt utan vi köttade på bra! Fast vi var ganska några, typ 6 st.. Jag har nu 700 kr i spar-pengar, det är skit bra! För jag ska köpa en ny mobil, min som jag har nu suger.. Den lever sitt eget liv! Nu ska jag lyssna på musik, kommer kanske ett inlägg senare under dagen! PUUUUUUSSSSSSSS 


HÖST!

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0