Sliten.

Hej alla!
Idag gick jag upp kl 06.15. Jag hade värsta träningsvärken! Helt sjukt. Sen vid kvart över 8 skulle vi samlas vid lillsjöns trädgård. Vi skulle städa runt omkring där! *suck* Verkligen ingenting jag kan göra frivilligt. - Sen när vi var klara så skulle vi gå tillbaka till skolan men jag, Ronja och Evelina fick sjutts(?) av evans pappa! Najs. Så vi slapp gå. Sen vart det lunch, sen rast. Typ sen elevens val. Sen sluta! Jag gick hem med Bella B. - Vi gjorde inte så mycket. Typ bara skratta som vanligt. Idag är det träning, men kan inte gå på den pågrund av att min kropp säger till att jag inte kan träna! Jag måste vila någon gång också! Man måste inte gå på alla träningarna. Oj oj ojj nu vart det ett långt inlägg, det var inte riktigt meningen men aja!
Hörs!

xoxoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0