Shopping dag.

Hej,Hej
Idag kl 10.30 åkte jag, mamma, Elin, Denise och Gunilla till kista för att shoppa lite. Jag köpte 2 linnen från gina, 1 par ballerina skor och en jeans-jacka. Vi kom hem kl 5, då åt vi middag. Sen skulle jag på träning men jag kunde inte eftersom jag fortfarande inte är helt frisk. Ska snart hoppa i duschen, sen efter det ska jag kolla på TV sen sova! Jag har varit jätte trött den här helgen, det beror på att tjejorna sov hos mig i fredags till lördag. Vi var uppe till kl 3. Vi hyrde 2 filmer, One missed call och 14 suger. Dom var bra faktist! Sen ringde vi heta linjen. Ronja pratade som vanligt, hon äger på det. haha. Vi hade jätte kul tjejor. Vi måste göra om det! Imorgon händer inget speciellt förutom skolan. Sen efter ska jag väll hem, vet inte riktigt. Men nu ska jag duscha, Hejdå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0