RM imorgon!

Hej alla läsare/ bloggare!
Igår sov Shannon, Bella och Ronja hos mig! Vi hade jätte kul, vi somnade kl 2 typ.
Idag så har bara vi typ plockat undan i lusthuset, och sen har jag packat. Ikväll äker vi Täby för att vara med i RM! Tävlingen är imorgon men vi ska åka dit idag!  Det kommer bli bäst tjejer! Hoppas allting blir jätte bra. Vi måste helt enkelt KÄMPA ROCKY!!!  haha,  Dagen har iallafall varit jätte stressit.  Som jag kanske har sakt så kommer jag typ inte kunna göra ett inlägg, men kanske när vi kommer hem, men jag tror inte jag kommer orka. Så det får bli på måndag!
Men nu måste jag kolla så att allting är med!
Vi höres efter helgen!

// V.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0