Farmor och Farfar på besök, sedan kommer kusinen Tobias :)

Hej.
Idag har skoldagen varit som vanligt. Inga speciella saker direkt. Efter skolan var jag med Bella igen! Vi var bar oss hem till mig med bussen! När vi kom hem så hade Farmor redan hämtat Linus på skolan. Så det var färdigt gjorda pannkakor, det var väldigt gått eftersom vi hade stått i regnet  och väntat på bussen ganska länge. Så vi var jätte blöta när vi kom in! Sen kollade vi på film med lillebror, Den heter ' Det brinner' om jag ska erkänna så är den ganska spännande! Och efter ett litet tag ´spelade vi 'Jungle Buzz'  Bella vann med 1 poäng mer! haha, nu vart det ganska detaljertat. Men, men. Nu har Farmor och Farfar åkt, och vid kvart i nio kommer Tobias! Imorgon har vi idrottsdag på Grönadalen hela dagen, hoppas det blir fint väder! Juste sen måste jag plugga i helgen. Vi har NO- prov! Gud vad tråkigt, sen har jag typ inte lärt mig något heller! Hon förklarar så dåligt, Men nu tror jag snart ska plugga lite då om jag vill få vg+ i No..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0