45 min promenad med Mamsen idag.

Hej alla underbara männisnkor!
Idag var det skolan tills kl 14.45 sen hem till Bella med Shannon. Efter det en liten promenad upp til faster där pappa var. Sen hem äta middag, ut och gå med mamma i 45 minuter. Den du! Nu har jag duschat och ätit lite vindruvor, och nu sitter jag här framför datan som jag inte har gjort på ett tag! Imorgon är det entligen fredag! wiie. Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra faktist! Det blir väl kompisar antar jag! På lördag blir det städning med värdens bästa gympa lag!  Vi städar för att få in pengar till vårat träningsläger i Italien. Vet ni! Jag tycker att det går bättre på träningarna nu! Jag litar mera på mig själv nu, och det känns jätte bra faktist. Tycker inte ni att veckorna går så fort när man har roligt? Det tycker jag. Nu måste jag snart gå och lägga mig så jag orkar morgon dagen också!
Hejdå (:

It´s not about how many breath I take,
                    It´s about how many breath you take away from me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0