22.38

Hejsan (:
Idag vaknade jag kl 10.  Ronja, Shannon och Bella B sov hos mig i lusthuset till idag! Vi somnade kl 3. Flummade jätte mycket. Vi svullade också. HAHA inte för jag behöver det men ändå! Shannon och Bella B skulle åka och shoppa med Bellas mamma, så dom åkte vid typ halv 11, Så då städade jag och Ronja allt som var kvar. Sen efter det la vi oss i solen och solade. Det var helt underbart. Vi låg i solen i typ 5 timmar nästan! Sen ringde vi Shan, först kunde inte hon men det gick sen! Mamma skjutsade mig till Ronja, och sen skjutsade hon oss till Shannon! Efter typ 1 timme skulle Ronja hem, så vi följde med henne en bit på vägen. Sen ringde mamma och sa att vi skulle äta. Så då åkte Shannon med, efter jag hade ätit fixade hon mitt hår. Sen typ satt vi båda och smsade, sen gick vi ut och hoppade stuttsmatta. Efter ett tag ringde vi heta linjen vilket är väldigt roligt! HAHA. Snart kommer Shannons mamma och hämtar henne. en imorgon ska jag, mamma, Gunilla, Denise och Elin åka och shoppa i Kista! Jag behöver verkligen sommar kläder!
Hejdå ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0