Var hemme idag -.-

Hejsan alla underbara (:

Idag har ja varit hemme o tråkat -.- Jag vaknade med värsta huvudvärken, ont i magen och illamående så jag bästämmde mig för att vara hemma idag. Jag har inte gjort så mycket, typ bara kollat på TV, pysslat ännu mera TV... Men jag kollade på film, kollade på; Kalle Blomqvist och High School Musical 3 (:   Sen efter jag har varit inne på datorn så ska jag nog måla mina naglar för dom ser  typ ruttna ut ;D Men jag kan lägga ut en bild på när jag pysslade :) <3


Håll dina vänner nära dig hela tiden,
om dom någon gång försvinner
kanske dom alldrig kommer
tillbaka.


Have a good day (: <3





P.S    Det tog typ 20 minuter att ta bort allt x) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0