Vänner (:

Hej (:

Idag har skolan varit bra, jag och Ronja flummade lite bara det var typ bara det som var roligt. Annars har jag bara varit trött :/  . Efter skolan var jag med -dessan och Ronja hemma hos Ronja först sen Dessan (; (dom bor bredvid varandra,) ah, först åt vi hemma hos Ronja. Dom håller typ på och ska lägga sten plattor på golvet så det var siniment(?) på golvet och precis utanför toalletten. -.- Så vi kunde inte gå på toa. Jag var jue också så självklart jätte toa nödig ;/ ´Men vi sprang in till Dessan och gick på toa! (: Efter ett tag så gick vi ut och hoppade stuttsmatta, jag e förkyld eller ja ganska mycket :P Så det var dumt av mig att hoppa utan jacka. Jag har ganska ont i halsen nu så det e typ för att jag hoppade.. Just nu så kollar jag på Vänner på TV'n. 

GROW UP BIATCH! ;S


Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0