'' Återläsning i 40 minuter ''

Hej,hopp.

Idag gick jag upp kl 6.25, klädde på mig, sen äta frukost. Åkte till skolan ungefär 7.45. Vi hade ''eget arbete'' första lektionen, sen andra var kontaktgrupp, (inte en lektion men men) sen var det NO, LUNCH, SPRÅK. Vi slutade kl 13.40. Men jag hade återläsning i 40 minuter, det kändes inte alls bra. Men jag hade NO-läxa tills Måndag så jag vart klar med läxan iallafall, det var bra för jag orkar inte plugga under en helg. För jag ska till stan med Emelie imorgon. Hon ska sova hos mig idag. Så vi åker ungefär kl 10 imorgon. Kommer nog hem vid 4-6 kanske? Om ni undrar varför det nästan alltid står *Stan med Emelie imorgon* i mina inlägg, så e det för att vi har bestämmt att vi ska shoppa någon helg, men det har aldrig blivit av. Så nu ska vi äntligen till stan och shoppa. Jag ska få pengar av mamma & pappa till att köpa löshår. För jag fyller år snart, så då får jag det som present. i förskott. Men sen när jag fyller år så kanske jag får lite mer pengar. Säkert av farmor & farfar också.

Nu har Emelie packat klart och e snart klar att åka hem till mig. Ikväll så ska vi hyra en film och mysa. Vi får nog gå och lägga oss ganska tidigt för att orka upp imorgon. Vi kommer liksom att åka kl 10, så då ska vi vara klara. Hihihi :) Men nu ska vi väl åka hem till mig så jag måste sluta skriva och hoppa in i bilen.

Det kommer kanske inlägg imorgon om vilka köp jag har funnit ;)

Have a godd day (:

Dagens dikt

Håll dina vänner nära dig hela tiden,
om dom någon gång försvinner
så kanske dom alldrig
kommer tillbaka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0