Studiodag (:

Hej alla underbara (:


Idag så vaknade jag kl 7 -.- Jag trodde jag skulle upp och fixa mig och gå till skolan då, men det skulle jag inte så jag hoppade ner i sängen igen (:  Jag tror att jag somnade om i typ 15 min. Sen låg jag där och tänkte på vad jag ska göra idag, men jag kom inte på något? Jag ska vara med någon ikväll och det måste jag. Jag kan vara med en kompis nu men då måste kompisen komma hit, för jag e barnvakt-.- Jippie! :/ Men jag tror att jag ska vara med Emelie efter hon har praoat (: Men nu ska jag göra något så hejdå (:<3


Later (: <3

Kommentarer
Postat av: ronjaa!

hehe har du haft studiodag? ;PP men ah, jag fattar att du menar studiedag hihi x) älskar dig! <33

2009-03-21 @ 11:54:07
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0