Sööööt :D <3<3

Heejsan, :)


Idag så har jag varit i skolan och faktist haft det roligt, Becuse det finns en sööööt kille :D Ohh, jag kan inte sluta tääänka på det, och jag skojar inte!? ;S Jag har bara varit allmänt kär idag :) Jaja Vendela nu får du tänka på något annat.. Men det går inte :/
Aja nog om det (: Sen efter skolan så var jag med Emelie och Ronja :) Gissa vad vi gjorde?! Kollade på film? :D PRECIS, Vi kollade på High School Musical 3 :) Den var bra ända tills jag skulle hem -.- Tråkigt, men vi får fortsätta kolla på den nästa gång :)
Efter middagen så ska vi till våra ''grannar'' Eller ja *föredetta* grannar XD :( Deras föräldrer har skillt sig :/  Men som tur var det att dom inte flyttade långt ifrån oss :) Dom bor fortfarande i Skörby :) Men vi ska dit iaf,  typ fika lite :) Det var ganska länge sen.. 

Middag nu :)

Loves


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0