Shopping med Emelie (: <3

HejjSvejjs (:

Idag har jag varit med Emelie i stan. Vi åkte tåg in, det första vi gjorde var att köpa mitt löshår. Den kostade 730 kr. Jag tycker inte att den var så dyr. Jag var tvungen att ta rakt hår istället för vågigt, när dom tog fram vågigt hår så var den nästan lockigt. Så därför var jag tvungen att ta rakt. Men det e jue äkta hår så då kan jag fixa det som jag vill. Sen efter det så shoppade vi. Jag köpte leggings och en tröja på Ginatricot. Emelie köpte en tröja på Gina. Sen så åt vi på donken, båda tog Big Mac Compani. När vi åt så kom det ett par killar som var jätte snobbiga. Dom var typ värsta fjållorna. HHAHA. Sen efter så gick vi och kollade på lite andra butiker. Efter typ 1 timme så tog vi tåget hem. Jag hade jätte kul gumman, hoppas du hade det också.

Vi kollade på film sen efter typ 2 timmar hemma. Men nu ska Emelie hem så jag kan inte skriva så mycket mer.
Men jag ska lägga ut en bild på mig hur jag ser ut i löshår. Så kommentera gärna! (:

God natt och sov så gott, så skriver jag om dagen imorgon :) <3



Nåå?? ;D

Kommentarer
Postat av: SmurfeN

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA FIN :)

2009-03-29 @ 14:31:18
Postat av: Vendela

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Tack (:

2009-04-18 @ 18:47:33
URL: http://vendelahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0