Picasa 3

Hejsan :)

Idag på morgonen så var jag med Matilda och Fanny :) Vi satt vid datorn och typ va inne på bilddagboken :)
Sen skulle Matilda till sin syster(?) och fira henne, hon fyller år idag :D Grattis :P Och Fanny skulle åka och handla med sin mamma, ah, så ringde mamma och sa att vi skulle äta lunch :) Sen har jag bara varit hemma och tråkat ;S
Tidigare idag så gick jag in på Kenzas.se och kollade på några av hennes inlägg, och såg att man kunde klicka på en grej så man kan hålla på och fixa med bilder ;D  Och det heter Picasa 3 :) Det e jätte roligt, jag höll nyss på och fixa en bild på mig :) Så jag kanske lägger ut den på Bilddagboken, för er som inte vet vad jag heter på BDB så heter jag VendelaHedlund :)
Just nu så sitter jag och kollar på TV .  Typ på TV 4 sport XD
Japp så senare ikväll ska jag på träning :D Hoppas att vi ska göra något kul :)

Nej nu måste jag verkligen gå ut och gå någonstanns :) Det e så fint väder ute.

Så jag ska klä på mig och gå ut nu :)


Later <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0