MY SWEET 16

Heej:)


Idag så har jag varit i skolan och nästan somnat.. Jag har verkligen varit jätte trött -.- Fast det kanske e för att jag kom hem från träningen kl 21.15, sen duschade jag, så jag gick o la mig kl 10 typ. Imorse så skulle jag precis lägga mig tillrätta och bara slappna av, men då ringde jue såklart väckar klockan -,- Jag låg och slöade i typ 5 minuter.. Sen efter 1 timme så var jag klar :) Sen sjuttsade pappa mig till skolan, Jaaa, sen e det bara att börja jobba liksom, fast förutom på rasterna, då flummar vi :D  Men idag så slutade jag kl 2 så det var skönt iaf ;) Sen jag kom hem så ringde jag mamma, för jag hade tråkigt. Hon skulle till kiropraktorn och knäcka ryggen, så då valde jag att följa med för annars skulle jag bara varit hemma och tråkat :P  Just nu kollar jag på My Sweet 16, dom e jätte bortskämda aso,
Träning ikväll ;) Kl 19-21 .

Dikt.

Ta vara på den dagen som e idag,
för den dagen
kommer inte
imorgon.


Later :) <3



Ge mig sommar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0