Italien resan (:

Hej alla underbara (:

Idag har jag varit på skolan till kl: 10.15 (:  Sen åkte jag på möte i Enköping, behöver inte gå in på detaljer men aa x)
Just nu så e jag med söta Emelie :) Vi kolllar på Wipeout på TV ;D Vi sitter typ och skrattar ;) Vi har bakat hemma hos henne idag till en gymnastik tävling imorgon, Vi ska sammla in pengar till Italien resan :D Så hoppas folk köper våra goda choklad muffins ;D Vi vet fortfarande inte hur mycket dom ska kosta per st... :/ Men kanske typ 3 kroner för en? Höhöh vi vet inte ....Men det får vi faktist bästämma ganska så snart (:
Men nu ska vi fiksa varandras hår och ta lite bilder, så jag kanske lägger ut fina bilder på mig och Emelie på Bilddagboken.se (:

Have a good night (:<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0