Hos älskade faster (:

Hej allesammans (:

Idag var jag i skolan. Jobbade typ nästan inte :O Jag satt typ och dagdrömmde på lektionerna ;S hahah, jag har varit väldigt trött idag iaf ;) Efter älskade skolan NOT. ha-ha så var jag med Ronja, först åt vi mellis, sen så klippte jag hennes hår, eller ja iaf topparna för dom var slitna. Jag får inte säga det till hennes mamma för då kommer typ hon dampa på mig ;O Sen så fixade hon  mitt hår (: Efter ett tag så skulle vo laga maten. Kommer inte ihåg vad det var dom skulle äta. Men det värkade som att det var smaskigt. Sen så skulle jag hem till fatser (: Hon bor ganska nära Ronja så jag gick dit, det tog typ 10 minuter ;)  Mamma och pappa e på solvalla och ska typ kolla på hästar när dom springer runt som dårar i en ring typ :P Ha-Ha. Sen så kommer dom sjuttsa g´hem oss till miig (: Jag ska typ duscha, sen data typ sen sova för e as tröött -.-


Jag har missat TVÅ hela träningar :/ Eller ja missat o missat men jag kan inte gå för jag e förkyld :( Då gör dom liksom roliga saker, dom körde dubbel volt igår ner i gropen ;D Hoppas vi gör det nästa tisdag också ;D Men nu ska jag gosa med Bessan (: <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0