Hårförlängning :D

Hejsan allesammans :)

Idag så vaknade jag kl 8. Vet inte varför men jag bara vaknade då? Sen gick jag upp o satte mig i soffan o kollade på TV :) Det var typ; Age of Love eller vad det heter :P Sen åt jag frukost, och nu sitter jag här vid datan och softar :)
Jag vet inte vad jag ska göra idag;/ Men jag ska nog ringa Ronja, för mamma och pappa ska på fest och då så ska Linus(bror) sova hos farmor o farfar, men jag vet inte om jag vill det :/ Men då kanske jag kan sova hos Ronja.:) Hoppas att jag kan sova hos henne :) Just nu så tittar jag på Fakta.. Hehehe :) Men jag ska nog gå och göra iårdning mig nu :) Men see you soon ;)



jag vill verkligen ha hårförlängning , jag fyller år om 5 veckor så man vet alldrig :D:D <3<3<3


Hoppas, hoppas, hoppas..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0