Gympa svacka :/

Hejsan (:

Idag så har jag varit i skolan. Sen med Emelie (: Träning ikväll :D

 Men jag har kommit in i en gympa svacka :( Det innebär att jag inte *vågar* göra saker längre-.- T.e.x  när jag ska göra något så står jag och stressar innan. Tänker väldigt mycket på vad som kan hända när jag ska göra något, jag kan ramla på huvudet och bryta nacken, bryta något ben i kroppen.. Det känns inte alls bra. Jag vill att allt ska vara som förut. När man gjorde allt, precis allt. Jag visst inte vad som kunde hända. Men nu när jag e äldre så vet jag vad som kan hända och det skrämmer mig. Jag får skärpa till mig och lita på mig själv. Om man säger så här: jag har inget självförtroende inom gymnastik. Och det e tråkigt. För jag vill utväcklas och bli ännu bättre. Och det tänker jag banne mig göra! Från och med nu så ska jag kämpa, allt jag bara orkar! Jag har aldrig tänkt på att vi e dom bästa i Håbo, allra bästa. Det känns helt fantastiskt! På RM (riksmästerskapen) då ska vi vinna, och så e det bara!

Kramar (: <3<3


Kommentarer
Postat av: nathalie

är allt det där från gymnastik? (:

2009-04-14 @ 16:39:28
URL: http://dinnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0