Film kväll med Emelie idag! (:

Hejsan! :)

Idag har jag bara varit hemma och slöat. Först så skulle jag och Emelie till stan och shoppa, men våra föräldrer tyckte att det blev försent! För Emelie hade komfemations (stavning?) grejs, så det slutade kl 1 eller ja hon kom hem då. Sen så skulle vi äta lunch. Då  vart klockan 2. Affärerna stänger kl 4 så då tyckte dom att det var försent att åka idag :( Så vi ska åka dit  nästa lördag! (: Men det var tur att vi inte åkte idag, för annars hade inte mamma sakt : Om ni ska åka till stan på lördag så kan du få pengar av oss så du kan köpa hårförlängnig som du ville! Jag ba: JAA TACK MAMMA! (:(: Så haha det var bra ;)

Ikväll ska jag vara med Emelie och kolla på film (: Vet fortarande inte vilken film vi ska se. Emelie sa att hennes pappa hade varit på någon grejs, så då fick dom typ välja 100 filmer helt gratis! ;O Så vi får nog välja mellan dom filmerna.
Så vi kommer ha väldigt mysigt ikväll (:

Nu e maten klar. Så ska äta (: Men bloggar om dagen imorgon ;) <3

Älskar dig sötis! Du betyder mycket! <3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Emelie=)

Älskar dig med<33

2009-03-21 @ 23:15:34
URL: http://emeeliiieee.blogg.se/
Postat av: endela ;)

SVAR: ÄLSKAR DIG OCKSÅ GUMS(: <3<3<3<3<3<3<3<3<33

2009-03-27 @ 15:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0