''

Hejsan (:

Idag har jag bara varit hemma och inte gjort någonting. Jag skulle varit med Linn, men hon var tvungen att städa sitt rum. Vi kunde vara efter men hon hade inte börjat när kl var 13.00 så då vill jag inte vänta på henne hela dagen. Sen fick jag inte hjälpa henne heller. Jag har typ ringt många men ingen e hemma eller så kan dom inte av någon anledning. Men ja får väll ta och hitta på något ja ´kan göra (:

Seriöst, om vi har hårförlängning så e vi fjårtisar, om vi uttalar oss på ett bitchigt sätt så e vi bitchiga. Om vi har svarta kläder på oss så e vi emo. Om vi inte sminkar oss så e vi töntar. Men vad skulle ni säga om vi kom till skolan utan smink och allt? Ni skulle kolla på oss konstigt och säga töntar. Så ni kan jue ta och tänka innan ni öppnar käften! :S

Dagens dikt:

Mina ögon kan tindra,

Mina läppar kan le,

Men sorgen i ditt hjärta,

Kan ingen se.





Puss// V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0