Baka en liten kaka (:

Hejsan(:

Idag så har jag varit i skolan. Sen efter så skulle jag egentligen vara med Ronja men hon e alltid trött så vi kunde inte vara ;/ Så då var jag med Amanda o Linn (: Haha och vi hade kul som vanligt? :D haha ja. Vi gick hem till Amanda, vi skulle äta mellis men dom hade typ inga mackor så det blev att vi bakade kokkosbollar x) Dom var inte så goda som förut, men det lär jue ha varit för vi hade as mycket smör i. Sen så var vi inne och skrattade asa mycket , o då menar jag riktitgt mycket :) Sen efter typ en timme så gick vi ut och hoppade stuttssmatta. haha roligt :) Vi tog lite kort också. Vi skrattade åt allt ;D Vi hoppade stuttsmatta i typ en timme ;O Men sen skulle jag hem :/ .. Så då vart det slut på det roliga :(
Men vi kanske kan vara imorgon också kanske :)<3

Men orkar inte skriva mera, men ja kan lägga ut en bild hur det såg ut när vi bakade :) ------>



Hhihiihi (: <3

Later :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0