-KM-

Heejsan (:


Idag så gick jag upp kl: 7.45, satte mig vid soffan och åt frukost, sen klädde jag på mig mina kläder (: Sen sminket så klart ;O Smsade Emelie och sa att vi ska vara i hallen kl; 9 :) Men vi kom typ dit kl: 9.07.. Hhihi (: Jag och Emelie skulle sälja aa fika som jag kanske har nämt i ett tidigare inlägg. Vi skulle också sälja våra gamla gymastik-kläder(dräkter) och det gick bra! :) Sålde typ 1 gymnastik-dräkt och ett par hotpants ;D ´Så det gick väldigt bra faktist. Vi hade tiderna från, 9.30-11 . Men vio var kvar till prisutdelningen :D alla typ frågade varför vi var kvar så länge men vi sa att: '' Men vi vill se vem som vinner hela skiitet ' :P Höhöh.. Efter allt var klart så ringde Emelie hennes mamma och frågade om hon kunde stjussa (stavning?) oss hem till henne:) Jag vet faktist inte varför vi alltid e hemme hos henne? Men det e roligare hemma hos hennne, tycker jag iaf ;) När vi kom hem till henne så fixade vi varandras hår,  sen så sminkade vi varandra too ;D Jahapp, sen typ fikade vi (: Det var allt vi har gjort hittills ;D Men nu ska vi hitta på något :)

Have a good day (: <3


Bilden e ifrån Västerås 09  :D

Kommentarer
Postat av: linnea

2009-04-04 @ 23:52:52
URL: http://hhemligast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0