Home sweet home :)

Kom nyss hem från Darlarna där vi har firat midsommar! Det var trevligt. Men vädret var inge vidare! Det var lite synd. Men vad ska man göra? Vi gjorde massa saker fast det regnade. Vi körde 5-kamp i år igen! haha, kul var det, bara det att killaran vann skiten! Vi körde tjejerna mot killarna! som oftast! hah. Nu är jag hemmma igen! Någon gång efter kl 6 ska jag och Shannon vara! Hon kanske ska sova hos mig! Italien om 2 dagar nu! Det känns verkligen inte som att vi ska åka! Det känns helt seriöst inte verkligt! Men kul ska det absolut bli! Har HÖGA förväntningar... Nu har jag fått pengar på mobilen så jag kan smsa min sötaste Emilie :) Älskar dig vännen :)  Hoppas du kan sova i samma rum som mig :)

Nej, nu måste jag chilla lite innan Shannon kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0