'Hemme igen''

Hej, det var några dagar sen!
I Örebro var det väldigt roligt! Vi hittade på massa saker, och sen köpte jag lite kläder och ett par skor! Bild kommer sen!
Vi köpte en ny bur till Molly där, den är rosa! haha, Sen köpte dom som bor i Örebro också en bur, men den var dubbelt så stor´, det var typ 3 våningar på den! Det var coolt! Sen fick jag höra på sms av Emeliesötnos, att Rocky Gymnastics fick 2 guld och ett silver på vikingacupen! Så kuul! Fast ändå tråkigt för mig eftersom jag inte kunde vara med! Men, men..
Nu tror jag att jag ska softa framför tv rästen av kvällen, är jätte trött verkligen!


Ska lägga ut en bild på skorna så ni får se hur dom ser ut, ser inte så mycket på den här bilden!

Fina? :)


Kommentarer
Postat av: lisa

Köpte sådana skor idag :'D Fast ljusare färg.. ^w^

2009-06-11 @ 21:00:31
URL: http://lisawennstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0