Åka på maddrass ner för trappa?

haha, hej :)
Jag och Amanda har just åkt madrass ner för hennes trappa! haha , det var as kul.
Jag har varit hos Amanda sen igår kväll, jag och Linn sov hos henne. Vi somnade typ vid 3 kanske? Så vi är väldigt trötta nu.. Men mamma kommer snart och hämtar mig. Dom har varit hos min morbror, han fyller år idag! Grattis :) Så mamma kommer efter det.. hoppas vi på! Jag känner verkligen att jag är riktigt över trött. Och det är väldigt jobbigt..  Imorgon vetjag inte vad jag ska göra? Kanske vara? Jahapp på tisdag är det avslutning med gympan.. Tråkigt men det är Italien om 11 dagar så jag ska inte klaga :) Nej, seriöst jag måste sova nu.. Godnatt. :)


Orkar inte rotera bilden, är för trött ! ..


Kommentarer
Postat av: bella

hur länge ska du vara i italy????



P.S älskar din blogg :)

2009-06-14 @ 15:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0