21 dagar kvar tills Italien, så underbart skönt!

Hej!
idag är jag så glad, vet inte varför men det bara är så! Dagen har varit bra. Inget speciellt, efter skolan tog jag bussen hem, och hemma var farmor som hade hämtat Linus och hans kompis! Kollade lite på tv. Jag funderar på om jag ska gå eller inte på tränigen idag! För det är tväling i helgen och jag ska inte vara med, så då känns det lite meningslöst om jag bara ska vara där och inte göra någonting. Så jag tror inte jag går. Eftersom jag inte ska med på tävlingen så måste jag ju ha en anledning och det är att familjen ska åka till Örebro! Mammas och pappas kompisar bor där och vi ska hälsa  på. Så det ska bli kul faktist, sen har mamma lovat mig att vi ska kolla lite i butiker också!  Jag har faktist en anledning till att vara glad idag, det är att det är bara 21 DAGAR KVAR `TILLS VI ÅKER TILL ITAILEN! Gud vad roligt vi kommer ha!
Men den stora frågan är, vart tog värmen vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0