Raftingen var skitkul!

Hejhej!
Idag var det ju raftingen, det var verkligen jætte roligt! Vi kørde normal raftingen. Næsta gång blir det extreme!
Vi var ungefær borta i 4 timmar! Åkte i 1 timme kanske? Ikvæll blir det grill, god mat och mys! Imorgon fortsætter vi vår resa, 4 timmar i bil. Men dom fyra timmarna ær vært allting. Eller ja alla 14 timmar ær vært allt! Om ni åker till Norge så kommer ni sjælva mærka att det ær verkligen vært det. Det tråkiga ær att jag saknar Shannon, Anna, Bella och Ronja skitmycket! Ville att ni skulle følja med mig! Men det ær redan førsent! haha, sofia sa att jag ska børja blogga varje dag! Ska førsøka men det kommer nog inte att gå nu nær jag ær borta, før nær vi åker imorgon kommer jag inte ha tillgång till data! Lite surt.. Men efter semestern kommer jag børja gøra det!  Ja, det kanske blir sista inlægget på 2 veckor! Fast jag kan nog gøra ett inlægg imorgon om jag hinner.. Kanske ska lægga till en bild på raftningen? :)
CIAO,

ja, så dær såg det ut! Jag rekomenderar verkligen att ni prøvar, skitkul sæger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0