Imorgon blir det rafting!

Idag var jag. pappa och Linus ute och paddlade kanot! Det var skoj! Vi trillade inte i som tur var før då hade det blivit kallt! Kanske var 13 grader i vattnet.. Senare på dagen blir det också bad! Såklart på dr. holms hotel! Det ær jætte mysigt dær. Sen blir det lite firande hær i huset! Pappa fyllde ju år i måndags! Så det blir væl lite fika och kaffe som vanligt! Men før mig ræcker det, kænns som jag har ætit till ett år framåt! Men imorgon blir det rafting! Før dom som inte vet vad det ær. Du åker på en gummibåt ner før en fors! haha, jøtte kul! Sen ska några filma nær vi åker ner! Så dom som stor och kollar ska filma så man sen kan køpa som en film! Det ær ju alltid kul med minnen! Right? Yes! Jag uppdaterar så fort som møjligt efter åkturen! Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0