Åker till Norge imorgon (:

Hej! jag vet att jag inte har skrivit på länge, det beror verkligen inte att jag har tappat intresse men jag har bara velat njuta av sommarlovet för det går ju så fort!? Jag vill vara ledig ännu längre, kunna sola och ta det lungt!
Just idag kommer jag bara packa, städa rummet och bara vara hemma!  För imorgon åker vi till Norge! Vi kommer stanna på ett hotel! Vi kommer sova  där i 2 nätter! På onsdag ska vi gå på * Tusenfryd*  det är som gröna lund ungefär bara det att det är i Norge!  ´Kul! Just nu håller jag på med min packlista, Seriöst jag kommer ha med mig hela garderoben känns det som! aja, vi får se hur det går! Men hörni sluta inte läsa min blogg bara för jag inte har skrivit på länge! Som ni redan vet så kankse jag inte kommer skriva på några veckor, men det vet ni ju varför!
Pusshej(:


Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0