Whoho :)

Heej allesammans :) <3



Nu har stunden jag väntat på i flera veckoer :) TRÄNINGSLÄGER :)
Först ska vi till arosfortet sen ska vi typ ducsha , byta om lite sen äta middag :)
Men imorgon så tränar vi hårt i gympa hallen :) Jag har jätte mycket saker med mig :S Kanske e bara jag som har med mig mycket :/ Men vi får se :)
Det som e tråkigt e att jag har blivit förkyld :( Det rinner ur näsan och kliar i halsen :(
Jag har typ med mig as mycket halstabletter och näs spray  ;)
Men vi får se hur det går :) Jag tror att det kommer att bli roligt :) <33


Ska nog vila lite nu så jag orkar vinna på arosfortet :P mwhihihihih :) <33 :D


// V e n d e l a.

Kommentarer
Postat av: ronjaa!

det kommer bli jätte kul! :)

fin du har gjort bloggen!! :) <333

2009-01-24 @ 14:42:02
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0