Skolan:/

Hej alla glada :)

Idag har jag varit i skolan ifrån klockan 8.30 - 15.00  -.-
Skolan suger verkligen :/ Fast det e roligare i skolan än hemma, om man e sjuk..


Jag har inte varit med någon, jag gick hem ifrån skolan .. Sen åt jag mellis typ sen in på datorn :)
Jag har fixat lite bilder  på Bilddagboken.se
Så skriver nu ist :]
Jag måste göra läxor imorgon -.- Jag sa egentligen att jag skulle göra matteläxan idag men det blev som det blev :P


Kyss på kinden- Han vill vara mer än vän...
Kyss på handen- Han gillar dig...
Kyss på halsen- Han vill ha dig...
Kyss på öronen- Han leker bara med dig...
Kyss på läpparna- Han älskar dig...
Kyss på ett annat ställe- Kör hårt...
Leker med ditt hår- Han vill inte lämna dig...
Ser dig i ögonen- Han vill kyssa dig...
Har händerna runt din midja- Han älskar dig för mycket för att låta dig gå^^



Det e någ bäst jag börjar byta om nu till träningen :)
SES<3

// V


<3

Kommentarer
Postat av: Eli Hedlund

Hej gumman, vilken fin blogg du har gjort! Kommer att kika på den lite nu och då...puss och kram från mammsen :)

2009-01-14 @ 08:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0