LÄSKIGT :O

Heeej allesammans :) <3


Igår så va jag och min familj hemma hos några som vi brukar fira nyår med :) (kunde inte iår) :(
ah iaf, Då så köpte vi några raketer :) Först så var det sånnahär typ lite mindre raketer .. Det gick ju bra :)
Men sen så skulle vi tända på en bomb :D Men det gick inte som planerat :/ Det stod på själva bomben att man skulle stå minst 30 meter bort , men vo stog typ 10 meter bort :/ osmart , Men vi tände på och första gick upp sen den andra gick åt sidan sen den tredje gick ned för gräsmattan sen den sista gick in i grannens fönster :O Den hann  inte smälla innan så den smällde i rummet :O det lyste upp jätte mkt :/  Men han som äger huset har det bara som sommarstuga som tur var :) Om han hade legat där o sov när den där kom in så kan jag lungt säga att han nästan hade dött :( Men pappa sprang dit med brand släckare ifall det skulle börja brinna men som tur gjorde det inte det :) Men sen så ringde vi till gubben som äger huset och sa vad som hade hänt så vart det helt tyst i luren :D HAHAHA :) Men det värsta var att det var en kamin där inne och bakom var det gasol :O om den hade nuddat den så hade hela huset exploderat :O ....

Ja så var min helg :) Men idag så sov jag till kl 11 och sen så städade jag mitt rum   BORING .. Sen gick jag och mamma ut på en frisk prommis i 40 minuter :)

Men skriver mera imorgon efter skolan :)



// V




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0