jippie :)

Heej allesammans :) <3

Idag ska jag klippa mig :D jag vill ha snelugg :) ska till centrum kl: 12.30 ....

Ronja sov hos mig till idag :) Vi hade kul på kvällen :) Men vi skrattade inte lika mycket som vi brukar göra?
Vi var ganska trötta tror jag :P
Jag gick upp lite tidigare för att hinna skriva på bloggen :P
Hon sover fortfarande -.-

Mamma o pappa ska på bröllops fest ikväll, så ska nog sova hos Bella O , Ronja kanske också ska sova där :)
Vi kanske ska kolla på någon film på kvällen :) Vet inte riktigt :/

Orkar inte skriva mera ..    Men juste ni måste kolla in :     Blondinbullarna.blogg.se    :)  Jag o Ronja har gjort en oseriös blogg :) <333


// V e n d e l a.

    Vi 3 forever :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0