HELG :)

Heej igen :) <3


Idag har jag varit i skolan .. Jag gick upp kl; 06.25  och gjorde iordning mig :)
När jag kom till skolan så gick jag till mitt skåp och la in min jacka :)
 Efter en stund så skulle vi pricka av oss (Så att lärarna vet att vi är här) ah, och sen så kom jag in i stora arbetsrummet och då stog alla våra lärare runt data skåpet ? Det var någon/några som hade stulit 6 datorer :S
Dom hade tagit sig in genom ett öppet fönster :S Det va någon som inte hade stängt det fönstret..
Dumt gjort :P


På lördag ska jag åka med mamma och shoppa  i stan :)
Jag ska köpa en väska ock kanske något annat :) vi får se :)

Just nu så e jag med mina galna kompisar :P Emelie och Ronja :) <33
Dom håller på att locka mitt hår just nu så om jag skriver något konstigt så e det för att jag inte ser så mycket XD :)


Men nu ska jag låta dom få hålla på lite :)

Jag kanske skriver lite imorgon :)


// V 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0