Heeej :) <33

Heeej allesammans :) <3

Idag har jag  varit i skolan o chillat :)   Vi har liksom  SO prov på Tisdag och typ ENG prov på Måndag -.-
Jag orkar verkligen inte plugga till prov, det e så boring -.-

HAHA jag vet ínte men jag e ovanligt glad idag ? Kanske för att jag fick en HELT egen laptop :) * lycklig* :)
Just nu så håller jag på att väntar på nya msn  eller instalerar det :)  Sen så ska jag typ fixa lite mer med msn'n , sen typ ladda upp alla bilder ifrån pappas data till MIN egna laptop :P
Jag fick en smoothie av mamma precis :) Mamma har köpt en sån här grejs som blandar allt typ :P  Men det e lite nytigare än alla andra smoothie's :)

Men nu ska jag fixa lite med msn :) '


Jag kan tyvärr inte lägga ut en bild :( p.g.a  läs i texten :P HAHA :) <33

// V e n d e l a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0