Hallojjsannn :)

Heeej allesammns :) <3


Idag har jag varit i skolan som vanligt.... -.- Typ bråkar fortfarande med Ida och Bella B :S Dom e jue sura på oss och då e vi sura på dom liksom :/ Men dom värkar inte förstå ren svenska att dom e sura för dom säger hela tiden att dom inte e sura :S .. *** orkar inte prata om det nu mera :)

Men annars så har min dag  varit ganska okej (: Var med sötisen Julia Olsson idag :) <3
Vi va hemma hos henne och åt lite glass och sen var vi inne på datorn :) som vanligt HÖHÖH vi e aldrig inne på datorn :) *HOST'* haha, :) Typ smsade med Träd hela tiden :) <3 
Imorgon så ska jag vara med Olsson igen vettu :P
Vi gör vääll samma sak igen då ;O (: <3
För typ 10 min sen så stog jag i ducshen , och nu sitter jag vid datorn och bloggar lite :)
Men asså jag e asa trött :S Brukar inte vara det vid denna tid ;)
SO WHAT !? :P

// V e n d e l a.



Kommentarer
Postat av: Anonym

men vi e ju inte sura!!!:(

2009-01-23 @ 14:38:16
Postat av: Anonym

vet :P

2009-01-23 @ 21:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0