Glömde?

HAHA x)

Jag glömde en grej också XD

Det var jag , Julia , Johanna och My som satt på läktaren och as garva åt en kille som heter Lukas Hanesk , ah, iaf. Han typ skulle ta bollen och så kom det en annan kille och typ gjorde krokben på han och han FLÖÖG upp och sen ner rätt på magen typ 2-3 gånger XD Det va det vi garva åt XD


Nej nu får jag tydligen inte blogga mer för Julia :( HAHA men för 1gångs skulll så vill hon göra något annat :P

                                                                           KRAMAR<3

//  V


GYMNASTIIK<33
                                                            

Kommentarer
Postat av: ronjaa!

hahahahaha!! :) skulle också vilja vara med, men jag fick inte va me kompisar då för mamma! :S måste ha sett kul ut..... vare inte han som typ höll på med håre thela tiden också?? ;) älskar er! <3333

2009-01-11 @ 20:53:51
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/
Postat av: Vendela<3

HAHAHAHA :D , aa det va han :P <33

2009-01-12 @ 18:13:55
URL: http://vendelahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0