??

Heej:)


Idag har jag varit i skolan som vanligt , jobbat ihjäl mig på elevens val :D
Jag hade läxor satt jag försökte göra alla på lektionen, jag hann nästan :P
Carro i min klass e typ arg på Bella O , då fick typ hon utbrott och skrek ***** haha :)
Jag skrattade as mycket :)
Men sen vart vi lite flummiga eller iaf jag :PMen det var ändå sista lektionen satt det gjorde inget :D



Isabelle B och Ida e typ sura på mig, Ronja och Bella O ? Vi vet inte varför men vi skulle vilja få reda på det :/
Men jag tror att det e för att jag och Ronja e med Bella O..
Bella O kan eller *har* varit ganska kaxig men nu e hon jätte snäll :) <3
Men dom behöver egentligen inte gå och o vara sura för att vi e med en kompis ??
För det e typ såhär; Om jag, Ronja och Bella O går typ till matsalen eller någonstanns, då typ kollar ni på oss typ konstigt?
Men jag hoppas att vi blir sams snart för jag vill inte gå och fundera på det hela tiden :(

Men hoppas ni läser detta (Ida o Bella B)


Jag ska träna idag igen :) jippi :]                                 kl: 19.00 - 21.00   i IP-hallen (håbogymnasternas hall) :) <3


Puss o Kram <333

// V

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag e inte sur,, jag trodde det var ni som var sura på oss???

2009-01-14 @ 19:23:59
Postat av: Anonym

jag är inte sur jag trodde det var ni som var sura på oss

2009-01-15 @ 16:35:10
Postat av: Anonym

Asså, ingen e sur, och ingen kollar konstigt..





Allt e bara ett missförstånd

2009-01-15 @ 19:05:10
Postat av: Anonym

De e ju ni som är sura på oss..!

2009-01-19 @ 18:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0