Bästevän<3

Hej allesammans :)

Idag har jag varit meed bästevännen ,  Vi va hemma hos henne och åt mellis och sen inn på datorn :)
Det var allt jag han för hon skulle på träning kl: 19.45 , jag ville ju också såklart komma hem o blogga  o lägga ut bilder på bilddagboken.se :)
Sen när jag kom hem så gick jag direkt in i mitt rum och började slänga ut kläder ur mi gardebob för att se vilka kläder jag ska ha imorrn :P MOHAHA :]
Jag e en sån där människa som måste bestämma sig i tid och tänka efter :D
Men efter ett tag så hade jag entligen bestämt mig för vilka kläder jag ska ha; En svart ginatricot tröja, gina byxor o kanske ett halsband :) <3


Skolan börjar bli jobbig :/

Nu tycker jag för en gångs skull att skolan börjar bli jobbig , nu e det mycket mera läxor än va det va förut :)
Men Men jag ska inte klaga , Man får tänka på dom som bor i Afrika, dom får inte eller dom *kan* inte gå i skolan... Dom har liksom inte råd :( Stackarna :(
Vi har det bra här i Sverige som har råd med ganska mycket:) <3


Jag har skickat lite bilder på mig till Emelie via MSN :) För hon ska fixa med bilderna så dom blir coola :P
Men jag har fått den bilden nu så jag kan lägga ut den bilden nedanför :) <33

Hoppas ni har haft en trevlig dag idag :) För det har jag :D <3   KRAMAR


// V  



Vendela<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0