Bästevän <3

Heej allesammans :) <3


-Idag har jag varit i skolan ,  flummat med Bella och Ronja som vanligt , inte direkt en nyhet om man säger så :]
Vi hade en kort dag idag , slutade kl: 13.40 :)
När vi slutade så visste inte jag och Ronja vart vi skulle , först så skulle vi hem till mig sen till Shannon sen typ till Bella , ja sen hem till Ronja och dit gick vi :P mwihihihi :)


-Ronja ska sova hos mig idag :)  Vi har bestämt att vi ska sitta vid min data hela natten o flumma :D och kanske ragga på killar vem vet :P (NOT) ..

-Just nu så sitter vi o typ irriterar Dessan  på msn , jag bara skickar smilisar :) HAHA :]

-Sen imorgon så ska jag klippa mig :D jippiie :) tror jag ska klippa snelugg :O  Vet inte om jag o Ronja pallar gå upp imorgon :P JOO men det måste vi jue ;)

- Vi ska nog dricka smoothie snart :) hemma gjord :O Banan smak :) 

Men skriver mera på '' natten ''  kanske ;O HAHA ZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZ



// V e n d e l a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0