Yesbox [:

Heej allesammans :) <3


Idag var jag i skolan, sen med Linn och Amanda :) <3   Vi va inne på datorn och lite ute :)  Vi skulle ringa gris men Linn skulle hem då :( ..   Så hennes mamma skulle hämta henne men hon väntade vid pia, så jag och amanda följde med Linn dit :) <3 Sen efter så skulle jag och Amanda köpa godis på pia :)  Sen gick vi hem igen till Amanda ,  gick in på datorn ;)
Efter en stund så skulle jag också hem .

Imorgon så ska jag o min familj åka till stockholm och kolla på en trollkarl :)   Sen på kvällen så tror jag att det e Melodifestivalen :)   .

söndag så har jag gympa tävling i Norrköping :) Har skrivit det i tidigare inlägg, men jag tycker att det ska bli kul :)

Nu ska jag ägna tiden åt bilddagboken.se   ah,          

Hugs and kisses :)

See you!

// V e n d e l a.




HAHA undvik mig , snälla ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0