Whoohooo :D

Heejj alla läsare :)


Jag måste berätta en sak :)  På tävlingen i Norrköping så gick det jätte bra :)  
Vi kom 2:a på tumbling, 3:a på trampett och så 5:a  på fristående :)   Det var grenseger :)

På förträningen så var det ganska stressigt :/ På tidsshemat så stog det en tid vi skulle vara ute på golvet vid trampetten, men sen så ändrade dom tiderna :/ så jag skulle precis ta en tugga på mitt goda och saftiga äpple men då kom Carro in i omklädningsrummet o sa att det va vi som skulle förträna på trampetten :S   Då så var vi tvungna att springa jätte snabbt för att hinna ...  Men sen så kom vi ut på golvet och började, för mig gick det inte så bra :/ Men jag tycker att det ska gå dåligt på förträningen för att då så sparar man det bästa tills tävlingen :)
Men sen så skulle vi också förträna på tumbling (o för alla som inte vet vad tumbling e så e det en matta med stutts i) :) ah, så kom vi ännu en gång ut på golvet och skulle börja, men den här gången var vi iaf berädda :)  Men det gick verkligen inte så bra för mig på förträningen på tumbling, första eller andra kommer inte ihåg men då sp tvekade jag i rondaten och flög på huvudet :O  Det gjorde inte så ont men det var MER läskigare en vad det känndes:S
Men det som var bra det var att direkt efter så gick jag tillbaka och försökte igen, det e jätte bra för om man inte går tillbaka och kör igen så kan man bli jätte rädd för den övningen, men jag körde efter och klarade det :D *stolt* :)

Men nu e jag jätte trött så måste gå o lägga mig ,  Jag har jue skrattat SÅ mycket med Emelie i bilen också så det tar väldigt mycket enrgi :) <33

Hugs and kisses from me :) <3


// V e n d e l a.



Whoho :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0